Хто винен у поломці ноутбука? Сумна історія одного користувача

За статистикою «Технарів», на 100 пристроїв припадає 2 дуже проблемних. Просигналізував про невелику несправність, яка, по ідеї, повинна усунутися за 40 хвилин, в ході ремонту техніка демонструє цілий «букет» поломок. Реакція власників на звістку про необхідність комплексного ремонту разюче відрізняється: одні довіряють професіоналізму техніків і підходять конструктивно до вирішення питання, інші, не бажаючи повірити в те, що трапилося, звинувачують у невдачах інженерів сервісного центру.

«Технарі» відповідають за кожну свою дію, і до останнього будуть стверджувати: серед наших співробітників немає жодного некомпетентного фахівця. Що ж до причини поломок, пропонуємо ознайомитися з дуже цікавим нарисом – криком душі постраждалого власника техніки. Проаналізувавши своє становище, він визнав: ПРОСТО СЬОГОДНІ НЕ МІЙ ДЕНЬ. Сумна історія постраждалого користувача.