Наша гарантія

Гарантійний термін на всі роботи, здійснені в мережі сервісних центрів «Технарі», становить 6 місяців. Гарантія на комплектуючі, що використовуються при ремонті, надається відповідно до гарантійної політикою їх виробників, строком, як правило, не менше 1 року.

Надаємо гарантію практично на всі послуги. Якщо раптом ви порахуєте, що вам надали послугу не досить високої якості, ми виправимо ситуацію абсолютно безкоштовно, або повернемо вам 100% ваших грошей без зайвих питань.

Винятки, такі ж, як в гарантії виробника:

  • Апарат залито рідиною

Даний пункт стосується залиття рідиною після видачі техніки з ремонту. Наші інженери мають багаторічний досвід роботи з залитими апаратами, і можуть легко відрізнити та показати вам наслідки недавнього попадання рідини або залишки від проведеної чистки.

  • Явні механічні пошкодження, які не були описані в акті при прийомі техніки на ремонт

При прийомі техніки в ремонт ми ретельно описуємо зовнішній вигляд пристрою в акті прийому-передачі, який ви підписуєте.

  • Пошкодження або відсутність гарантійних пломб з виявленням наслідків некваліфікованого або самостійного ремонту

Якщо наша пломба затерлася або ушкодилася - це не біда, ми не відмовимо вам у гарантії. Інша справа, якщо наші фахівці, крім пошкодженої пломби, помітять некваліфіковане втручання, яке могло спричинити поломку апарату.

  • Зміни або видалення серійного номера, даних про модель пристрою (деталі), що неможливо визнати, як ту, що була раніше в ремонті

Крім зовнішнього вигляду, в акті прийняття-передачі, ми записуємо серійний номер пристрою, а при встановленні нових деталей у нас в базі зберігається інформація з серійними номерами встановлених деталей. У разі, якщо серійний номер затертий або пошкоджений, на жаль, ми не зможемо визначити, чи цей пристрій був в нашому сервісному центрі.

Послуги, на які не поширюється гарантія

  • Виконання часткового ремонту пристрою

Наприклад, ви здали нам ноутбук зі зламаною рамкою екрану (матриці) та розбитою матрицею. Ми запропонували вам ремонт рамки та заміну матриці, але ви погодилися тільки на заміну матриці. Через якийсь час пошкоджена рамка матриці пошкоджує нову замінену матрицю, але гарантійним випадком це не буде, так як ви відмовилися від повного ремонту, а погодилися лише на частковий ремонт.

Якщо ви незадоволені обслуговуванням, або хтось із співробітників вас засмутив, будь-ласка, повідомте нас про це.


Телефонуйте:

+38 044 3-909-909
+38 098 3-909-909
+38 050 3-909-909
+38 063 3-909-909
Всі контакти

Графік роботи:
ПН-ПТ - з 09:00 до 20:00
СБ - з 11:00 до 17:00
НД - вихідний
Знайти найближчий сервісний центр на карті
Ремонт телевізорів
Заміна дисплея iPhone 5/5c/5s
Щасливі години
Заміна скла
Відновлення інформації
0 1 2 3 4 5 6