На сьогоднішній день користувачі мобільних і мультимедіа пристроїв висувають високі вимоги до якості звуку. Тому виробники намагаються врахувати всі побажання і приділяють належну увагу технічним характеристикам навушників. Але в результаті механічних впливів, порушення правил експлуатації та іншого негативного впливу, вони іноді виходять з ладу.
Найбільш поширені поломки навушників Philips
Не поспішайте купувати нові навушники. Віднесіть їх на діагностику в «Технарі», і ми зробимо все, щоб повернути їм робочий стан і продовжити термін служби! Наші ціни доступні, а сервіс відповідає високим стандартам! Звертайтеся за допомогою до нашим співробітникам, якщо мають місце такі несправності:
- Не працюють динаміки навушників Philips. Часто причиною такої поломки є розрив проводу поруч з роз'ємом. Ми замінимо штекер або кабель зі штекером в даній ситуації. Якщо ж розрив стався далеко від роз'єму, необхідна заміна кабелю.
- Зламаний мікрофон дротової гарнітури. Таке трапляється у випадку ушкодження одного з проводів, що з'єднують мікрофон з гарнітурою. Фахівці найкращого сервісного центру «Технарі» з ремонту навушників Philips в Києві відновлять обірваний провід, ніж повернуть робочий стан пристрою. Якщо ж пошкоджено сам мікрофон, ми замінимо його швидко і з гарантією.
- Вийшов з ладу один з динаміків навушника. Дана несправність трапляється після розриву кабелю поруч з роз'ємом або близько навушника. Наші інженери відновлять провід.
- Знизилася гучність звуку. Швидше за все, має місце обрив загального проводу. В такому випадку ми повністю замінимо його. Якщо ж розрив стався поряд з розбірним штекером, можна спробувати відновити провід. Якщо штекер навушника не розбірний – ми замінимо його.
- Провід пошкоджений в декількох місцях. Оскільки навушниками часто користуються в транспорті, на прогулянці, то зберігають їх зазвичай в кишені, сумці або футлярі. В місцях вигинів провід може зламатися. В даному випадку необхідно його замінити.
Якісний негарантійний ремонт навушників і гарнітури Philips в Києві здійснюють фахівці сервісного центру «Технарі». Ми відкрили більше 10 майстерень у кожному районі міста, поруч з метро для вашої зручності.
Переваги ремонту техніки Philips в "Технарях"
В обладнаних сучасною діагностичною та ремонтної технікою цехах, фахівці приступають до роботи.
Діагностика
Наш колектив – це команда професіоналів, які мають великий досвід, необхідні навички усунення найбільш складних несправностей, і з усією відповідальністю ставляться до своїх обов'язків. Після безкоштовної діагностики персональний менеджер узгоджує з клієнтом строки і вартість відновлення навушників.
Гарантія
При ремонті ми використовуємо тільки фірмові запасні частини і деталі, на які діє гарантія від 6 місяців. Після усунення неполадок навушники ретельно тестуються. На послуги сервісного центру «Технарі» у Києві діє гарантія півроку. Якщо після ремонту ви помітите будь-які дефекти в роботі навушників, негайно звертайтеся в наш пункт прийому. Ми повторно полагодимо пристрій безкоштовно або повернемо гроші за ремонт, якщо це неможливо або недоцільно.
Оплата
Ми приймаємо оплату будь-яким зручним для клієнта способом. Всі майстерні мережі обладнані банківськими терміналами, що дозволяє розрахуватися карткою. Ще одним плюсом нашої мережі є безвідсоткова розстрочка. Платите за ремонт навушників Philips частинами, щоб зняти навантаження зі свого бюджету.
Увага!
Ми не рекомендуємо ремонтувати навушники Philips своїми руками або довіряти кустарних майстрів. Наші інженери часто стикаються з поломками, які виникли після такого втручання. Ми пропонуємо послуги надійного сервісного центру найбільшою мультибрендовой національної мережі «Технарі».