Mac, як і будь-яка інша продукція Apple, вважається дуже надійною. Однак поломки такого комп'ютера (в тому числі і робочої станції Mac Pro) теж трапляються, а саме:
- механічні пошкодження;
- пошкодження електроніки;
- залиття рідиною - водою, чаєм, кавою, пивом.
Характерні поломки
Основні поломки Маків пов'язані з механікою, і в першу чергу це вихід з ладу жорсткого диска. Ремонт цьому випадку полягає в заміні HDD на новий (може бути використаний не класичний жорсткий диск, а більш швидкісний SSD). Однак самостійно операцію по заміні краще не проводити - бувають випадки, коли непрацездатність жорсткого диска була викликана несправністю одного з шлейфів. А таке пошкодження швидко зможе виявити і виправити тільки професіонал.
Пошкодження електроніки означає, що необхідно провести заміну електронних компонентів - у цьому разі ймовірність успішного лагодження власником ще нижче. Робити її треба з застосуванням паяльної станції, а домашніх умовах такий агрегат напевно відсутній.
Із залиттям рідини все просто - потрібно відразу, не гаючи часу, звернутися до сервісного центру, де майстер відразу ж промиє ваш девайс дистильованою водою або спиртом. Але стовідсоткової гарантії працездатності ніхто не дасть. Цілком може бути, що агресивна рідина замкнула контакти або ж пошкодила доріжки.
Ремонт в сервісному центрі «Технарі» в Києві
Ремонт Маків - нетривіальна справа, особливо якщо враховувати їх архітектуру, яка суттєво відрізняється від архітектури PC. Тому роботу краще довірити професіоналам, які працюють у компанії «Технарі». Наші майстри з легкістю знайдуть і усунуть будь-яку апаратну несправність, а при необхідності перевстановлять Mac OS і спеціалізовані програми. При заміні запчастин або екрана ціна встановлюється мінімальною, тому вартість ремонту буде мінімальною порівняно з іншими компаніями Києва.
Так як ремонт може тривати кілька днів, то для зручності клієнтів ми передбачили спеціальний сервіс, що дозволяє відстежувати стадії цього процесу. Ви можете просто зайти на наш сайт і в режимі реального часу дізнатися, коли буде виконано замовлення.