Робота СЦ «Приморський» в Одесі призупинена
Шановні клієнти!
Робота сервісного центру «Приморський» в Одесі буде тимчасово призупинена з 13 червня 2016 року в зв'язку з переїздом у нове приміщення. Про нову адресу ми додатково повідомимо, слідкуйте за оновленнями на нашому сайті і в акаунтах соцмереж.
Якщо ви хочете здати техніку на діагностику або ремонт ви завжди можете це зробити, скориставшись послугами компанії «Нова Пошта». Детальніше, як відправити техніку в ремонт з інших міст.
Якщо ваша техніка ще не видана і знаходиться в сервісному центрі, вам необхідно зв'язатися з нами за телефонами контакт-центру: (098) 3-909-909, (050) 3-909-909, (063) 3-909-909, (044) 3-909-909, 0-800-300-909. Видача техніки буде здійснюватися у відділеннях компанії «Нова Пошта».
При зверненні в контакт-центр просимо озвучувати:
- Номер вашого замовлення (акта приймання устаткування)
- Найближче до вас відділення нової пошти (або зручне)
- Спосіб оплати ремонту: накладений платіж або банківський переказ
При видачі техніки, що буда здана в СЦ Приморський, усі послуги компанії-перевізника оплачуються компанією «Технарі».