Робота СЦ Городоцька у Львові призупинено

Шановні клієнти!

З 21 червня 2016 року робота нашого сервісного центру «Городоцька» у Львові буде призупинена у зв'язку з переїздом у нове приміщення. Як тільки ми все підготуємо для обслуговування клієнтів ми повідомимо вам, слідкуйте за новинами на нашому сайті і в аккаунатх соцмереж.

Здати техніку на діагностику та ремонт «Технарі» можна, скориставшись послугами компанії «Нова Пошта». Про те, як підготувати та надіслати дізнатися реквізити для надсилання ви можете прочитати на сторінці «Ремонт техніки по всій Україні».

Власникам техніки, яка не видана і все ще знаходиться в сервісному центрі, потрібно всього лише зв'язатися з нашим контакт-центром за номерами телефонів: 

  • (098) 3-909-909, 
  • (050) 3-909-909, 
  • (063) 3-909-909, 
  • (044) 3-909-909, 
  • 0-800-300-909.

Отримання техніки буде проводиться у відділеннях компанії «Нова Пошта». Для прискорення оформлення видачі, просимо називати таку інформацію при зверненні в контакт-центр: 

  1. Номер Акту прийому обладнання. 
  2. Зручне для отримання техніки відділення компанії «Нова Пошта».
  3. Спосіб оплати послуги нашого сервісного центру: накладений платіж або банківський переказ.

Послуги компанії перевізника, при видачі техніки зданої в СЦ «Городоцька», оплачуються компанією «Технарі».