Дізнайтеся, на якому етапі перебуває ремонт вашої техніки! Просто введіть номер свого телефону, який ви вказали при оформленні замовлення!
* У зв’язку з технічними проблемами відслідкувати стан замовлень пристроїв відправлених на діагностику/ремонт перевізником Нова Пошта не можливо. Приносимо щирі вибачення.
Що означають статуси ремонту?
Новий – пристрій прийнято в ремонт, очікує передачі інженеру. В даному статусі пристрій, як правило, знаходиться не більше 2 робочих днів.
На діагностиці – пристрій у інженера на діагностиці, як правило, в такому статусі замовлення перебуває не більше 2 робочих днів.
Очікує узгодження – інженер надав результат діагностики. Для узгодження вартості та строків ремонту клієнтові передзвонює менеджер відділу супроводу протягом одного робочого дня. Якщо пристрій перебуває в цьому статусі - просимо вас бути на зв'язку, щоб узгодити ремонт.
В роботі – менеджер відділу супроводу погодив з клієнтом вартість ремонту. Інженер отримав всі деталі, необхідні для виконання ремонту. У більшості випадків інженер виконує ремонт від 1 до 3 робочих днів.
Очікує запчастин – оформлене замовлення запчастин для ремонту, якщо їх вартість не відома. В інших випадках складений запит постачальникам запчастин на уточнення вартості запчастин та термінів їх доставки. Терміни поставки та уточнення узгоджуються по кожному замовленню індивідуально.
Виконано – інженер виконав всі роботи, встановив всі запчастини та деталі; перевірив роботу пристрою. Логістика доставляє техніку в сервісні центри для видачі пристрою клієнту. Термін доставки від 1 до 2 робочих днів.
Очікує видачі – техніка знаходиться в сервісному центрі
Відмова від робіт – такий статус можливий з кількох причин: ремонт неможливий через недоступність запчастин, ремонт фінансово недоцільний, заявлений дефект або інші дефекти не виявлені, ремонт технічно неможливо виконати.
Видано – Пристрій повернуто клієнту і більше не знаходиться в СЦ "Технарі"