Робота СЦ «Приморський» в Одесі призупинена

Шановні клієнти! 

Робота сервісного центру «Приморський» в Одесі буде тимчасово призупинена з 13 червня 2016 року в зв'язку з переїздом у нове приміщення. Про нову адресу ми додатково повідомимо, слідкуйте за оновленнями на нашому сайті і в акаунтах соцмереж. 

Якщо ви хочете здати техніку на діагностику або ремонт ви завжди можете це зробити, скориставшись послугами компанії «Нова Пошта». Детальніше, як відправити техніку в ремонт з інших міст

Якщо ваша техніка ще не видана і знаходиться в сервісному центрі, вам необхідно зв'язатися з нами за телефонами контакт-центру: (098) 3-909-909, (050) 3-909-909, (063) 3-909-909, (044) 3-909-909, 0-800-300-909. Видача техніки буде здійснюватися у відділеннях компанії «Нова Пошта». 

При зверненні в контакт-центр просимо озвучувати: 

  1. Номер вашого замовлення (акта приймання устаткування) 
  2. Найближче до вас відділення нової пошти (або зручне) 
  3. Спосіб оплати ремонту: накладений платіж або банківський переказ 

При видачі техніки, що буда здана в СЦ Приморський, усі послуги компанії-перевізника оплачуються компанією «Технарі».